تحصیل در مدارس کانادا برای دانش آموزان زیر 18 سال این امکان را فراهم می‌آورد تا فرزندان شما در محیط آموزشی با کیفیت تحصیل کنند. سازمان مهاجرتی کهن بابا به تازگی نمایندگی چند مدرسه معتبر در کانادا را دریافت کرده است. این امر فرصتی استثنایی را فراهم آورده تا با بهره‌مندی از این امتیاز، فرزند شما با ویزای دانش آموزی و شما به عنوان پدر و مادر با ویزای همراه به کانادا مهاجرت کنید.

معرفی UIS

Urban International School یک دبیرستان خصوصی در شهر تورنتو است. دانش آموزان 5 تا 18 سال می‌توانند با اخذ ویزای دانش آموزی کانادا، از UIS پذیرش دریافت کنند. UIS با بیش از 10 سال سابقه درخشان و ایجاد محیطی علمی برای دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در کانادا و سراسر جهان را دارند، خدماتی عالی ارائه می‌کند. تیم آموزشی UIS متشکل از معلمان دلسوز و مجرب است که دارای مجوز تدریس از استان انتاریو هستند. دوره دبیرستان UIS طیف گسترده‌ای از دروس را برای کسب تحصیلات همه‌جانبه به دانش آموزان ارائه می‌دهد. برنامه UIS به گونه‌ای طراحی شده‌ است که دانش و مهارت دانش آموزان جهت آمادگی برای فعالیت‌های آکادمیک و حرفه‌ای آینده‌ پرورش دهد. UIS از دانش آموزان سراسر جهان استقبال کرده و در هر مرحله از مسیر تحصیلی، از آنان حمایت می‌کند.

معرفی UIS

مزایای مدرسه بین‌المللی Urban

UIS مزایای متعددی برای دانش آموزان دارد:

  • محیطی پویا و بین‌المللی: محیط بین‌المللی UIS فرصت بی‌نظیری را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا با فرهنگ‌ها و دیدگاه‌های مختلف از سراسر جهان آشنا شوند.
  • مسئولان و معلمان مجرب و باتجربه: معلمان و مشاور حرفه‌ای، در تمام دوران تحصیل دانش‌آموزان حضور داشته و آن‌ها را برای شرکت در مسابقات علمی و اخذ پذیرش از برترین دانشگاه‌های جهان آماده می‌کنند.
  • حضور مشاور(Counselor) هم‌زبان با دانش‌آموزان بین‌المللی: دانش‌آموزان ایرانی، مانند دانش‌آموزان دیگر کشورها، از وجود یک مشاور هم زبان خود (فارسی زبان) در مدرسه بهره‌مند هستند. این مشاور با والدین دانش‌آموزان نیز در ارتباط است.

امکانات خدماتی، فرهنگی، ورزشی و درمانی UIS

باشگاه‌های فرهنگی ورزشی UIS، فرصتی برای شکوفایی علایق و استعدادهای دانش‌آموزان فراهم می‌کند. این باشگاه‌ها با هدف پاسخ‌گویی به طیف وسیعی از سلایق و علایق، کشف استعداد، ارتقای روحیه تیمی، پرورش خلاقیت و تجربه، ایجاد شده‌اند. این باشگاه‌ها عبارت‌اند از:

  • زمین فوتبال
  • زمین والیبال
  • زمین بسکتبال
  • زمین هاکی
  • استخر
  • سالن فشن شو
  • سالن تلنت شو
  • سالن موسیقی
  • کتابخانه
  • آفیس ملاقات با مشاور
  • خوابگاه
  • کلینیک درمانی
  • داروخانه
  • کافه تریا
امکانات حدماتی فرهنگی ورزشی و درمانی UIS

هزینه تحصیل در UIS

هزینه تحصیل در مدرسه بین‌المللی Urban برای یک سال تحصیلی حدود 20 هزار دلار کانادا است. این مبلغ شامل شهریه، هزینه‌های تحصیلی و سایر هزینه‌های مرتبط با حضور در UIS می‌باشد.

فرصت منحصر به فرد برای هم‌راهان سازمان مهاجرتی کهن بابا

خبر خوب برای متقاضیان تحصیل دراین مدرسه این است که سازمان مهاجرتی کهن بابا، نمایندگی مدرسه UIS را اخذ کرده است. در صورت گرفتن پذیرش از طریق سازمان مهاجرتی کهن بابا، از تخفیف 1000 دلاری بهره‌مند خواهید شد.

مقاطع تحصیلی در UIS

UIS در 2 مقطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان، آماده پذیرش دانش آموزان از سراسر جهان است:

مقطع راهنمایی UIS کانادا

برنامه دوره راهنمایی UIS شامل 8 حوزه درسی از جمله هنر، زبان فرانسه، زبان، بهداشت و تربیت بدنی، ریاضیات، علوم و فناوری، تاریخ، جغرافیا می‌شود. این دوره‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دانش آموزان را برای ورود به دبیرستان آماده می‌کنند.

نام درستوضیحات
هنربرنامه درسی هنر در پایه هفتم و هشتم به شکلی طراحی شده است که دانش آموزان را با معنا و مفهوم هنر آشنا کرده و انگیزه یادگیری و خلق آثار هنری را برای برآورده کردن الزامات آموزشی و بر اساس علاقه در آن‌ها ایجاد کند. در هر پایه تحصیلی، 4 حوزه هنری شامل رقص، نمایش، موسیقی و هنرهای تجسمی ارائه می‌شود.
زبان فرانسه پایهبرنامه درسی زبان فرانسه پایه‌های هفتم و هشتم با هدف کشف زبان فرانسه به عنوان زبان دوم و ارتقاء مهارت‌های زبانی دانش آموزان طراحی شده است. این دوره در هر پایه تحصیلی، 4 مهارت اصلی را پوشش می‌دهد.
بهداشت و تربیت بدنیبرنامه بهداشت و تربیت بدنی با هدف آگاه‌سازی نوجوانان در خصوص برقراری سبک زندگی سالم و فعال طراحی شده است.
زبانبرنامه‌های زبان برای پایه‌های هفتم و هشتم بر تثبیت دانش، مهارت و راهبردهای زبانی تمرکز دارد.
علوم و فناوریدانش آموزان در پایه هفتم و هشتم با جنبه‌های مختلف علوم از جمله اکوسیستم‌ها، حیات، ماده، ساختار و فضا آشنا می‌شوند.
تاریخدر بخش تاریخ، دانش آموزان به بررسی تغییرات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و حقوقی در کانادا طی دو دوره زمانی مشخص خواهند پرداخت. آن‌ها با تحلیل رویدادهای تاریخی، اهمیت آن را بررسی کرده و درباره تاثیرشان بر جامعه مدرن تامل خواهند کرد.
جغرافیادر درس جغرافیا، دانش آموزان در هر پایه تحصیلی دو موضوع اصلی که شامل منابع طبیعی و سکونتگاه‌های جهانی و اقتصاد است را مورد بررسی قرار خواهند داد.

بهداشت و تربیت بدنی

مقطع دبیرستان UIS کانادا

دوره‌های دبیرستان UIS طیف گسترده‌ای از دروس را برای دانش آموزان ارائه می‌دهد تا به آن‌ها در کسب تحصیلات همه‌جانبه کمک کند. این دوره‌ها در زمینه‌ هنر، کسب‌وکار و مدیریت، مطالعات کانادایی و جهانی، کامپیوتر و فناوری، زبان انگلیسی، ریاضیات و علوم انسانی ارائه می‌گردند. دروس ذکر شده، با هدف توسعه مهارت‌ و دانش، برای آمادگی دانش آموزان جهت برنامه‌های آتی تحصیلی و حرفه‌‌ای طراحی شده‌اند.

هنر

نام درسشرح درس
هنرهای نمایشیدوره هنرهای نمایشی به دانش آموزان فرصتی برای کاوش در زمینه تئاتر فرهنگ‌ها و دوره‌های گوناگون می‌دهد.
هنرهای رسانه‌‎ایدوره هنرهای رسانه‌ای، بر توسعه مهارت‌های هنر رسانه از طریق تولید آثار هنری با استفاده از ابزار و تکنیک‌ها تمرکز دارد. این ابزار و تکنیک‌ها شامل رسانه‌های نوظهور، انیمیشن کامپیوتری و وب است.
موسیقیدوره موسیقی فرصتی برای دانش آموزان است تا سواد موسیقیایی خود را از طریق خلق، درک، تحلیل و اجرای موسیقی توسعه دهند.
هنرهای تجسمیاین درس به دانش آموزان این امکان را می‌دهد تا دانش و مهارت خود را در زمینه هنرهای تجسمی گسترش دهند. دانش آموزان با کار در استودیو، به کاوش در طیف وسیعی از موضوعات می‌پردازند. کار در استودیو شامل طراحی، نقاشی، مجسمه‌سازی، چاپ، کلاژ و … می‌شود.
عکاسیاین دوره به تکمیل مهارت‌های دانش آموزان در حوزه عکاسی تمرکز دارد. دانش آموزان با به‌کارگیری نظریه‌های عکاسی در تحلیل و خلق تصاویر با استفاده از دوربین‌های دیجیتال و نرم‌افزار فتوشاپ برای درک عمیق‌تر تحولات سبکی در عکاسی مدرن می‌پردازند.

مدیریت کسب و کار

درسشرح درس
مبانی حسابداری مالیبا ارائه این دوره در سال یازدهم مقطع دبیرستان، دانش آموزان با اصول بنیادین حسابداری آشنا می‌شوند. حسابداری برای یک موسسه خدماتی، موسسه بازرگانی و همچنین حسابداری کامپیوتری، تحلیل مالی و اخلاق در حسابداری از جمله مهارت‌هایی است که دانش آموزان در این دوره فرا می‌گیرند.
اصول حسابداری مالیاین دوره شامل اصول پیشرفته حسابداری به منظور آماده‌سازی دانش آموزان برای ورود به دانشگاه در رشته کسب و کار است. دانش آموزان در این دوره با صورت حساب‌های مالی و چگونگی تفسیر این صورت حساب‌ها آشنا می‌شوند.
تجارت بین‌المللاین درس با ارائه چشم‌انداز کلی بر اهمیت تجارت بین‌الملل و نقش آن در رونق اقتصاد جهانی تاکید می‌کند. همچنین به بررسی عوامل موثر بر موفقیت بازارهای بین‌المللی می‌پردازد. در این دوره دانش آموزان با تکنیک‌ها و استراتژی‌های مرتبط با بازاریابی، توزیع و مدیریت موثر کسب‌وکارهای بین‌المللی آشنا و برای ورود به مقاطع بالاتر آماده می‌شوند.
مدیریت کسب و کارتمرکز این درس بر روی رهبری و مدیریت کسب‌وکار موفق است. دانش آموزان با تحلیل نقش لیدر در کسب‌وکار آشنا شده و بر مهارت‌هایی همچون تصمیم‌گیری، مدیریت، پویایی گروه، مدیریت استرس و تعارض در محیط کار و برنامه‌ریزی تاکید می‌شود.
اقتصاداین درس به مسائل و چالش‌های پیش روی اقتصاد کانادا و پیامدهای ناشی از رویکردهای متفاوت به این مسئله می‌پردازد. دانش آموزان در این دوره با نقش بنگاه‌های اقتصادی، نیروی کار و دولت، همچنین نقش مصرف‌کنندگان آشنا خواهند شد.
تحلیل مسائل اقتصادی جاریبه بررسی جامع مسائل، تحولات و سیاست‌های اقتصادی جاری کانادا در عرصه بین‌الملل از زوایای مختلف می‌پردازد. دانش آموزان با اتکا به این دانش، قادر به ساخت دیدگاه‌های آگاهانه در خصوص چالش‌های اقتصادی خواهند شد.

مطالعات کانادا و جهان

درسشرح درس
جغرافیای کانادااین دوره به بررسی و چگونگی روابط متقابل میان سامانه‌های طبیعی و انسانی کانادا می‌پردازد. دانش‌آموزان در این دوره با مسائل جغرافیایی، زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی آشنا می‌شوند.
تاریخ کانادا پس از جنگ جهانی اولاین درس به تحولات و رویدادهای اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کانادا از سال 1914 تا کنون و تاثیر آن بر زندگی افراد، جوامع مختلف می‌پردازد.
فرد و اقتصاداین دوره به بررسی مسائل و چالش‌های پیش روی اقتصاد کانادا و همچنین راه‌حل‌های مختلف مواجهه با آن‌ها می‌پردازد.
تحلیل مسائل جاری اقتصادیدر سال دوازدهم دانش آموزان با گذراندن این دوره به بررسی رویدادها و تحولات اقتصادی در سطح جهان می‌پردازند.
نیروهای طبیعت: فرآیندهای فیزیکی و بلایای طبیعیدانش آموزان در این درس به بررسی فرآیندهای فیزیکی مرتبط با آب، خشکی و هوای زمین و نحوه شکل‌گیری زمین توسط این فرآیندها و نقش آن‌ها در ایجاد بلایای طبیعی و تشدید تاثیرات بلایای انسانی را مورد کاوش قرار می‌دهند.
مسائل جهان: تحلیل جغرافیاییدرس مسائل جهان، به بررسی چالشی ایجاد دنیایی پایدارتر و عادلانه‌تر می‌پردازد. دانش‌آموزان موضوعاتی، از جمله نابرابری‌های اقتصادی، تهدید‌های زیست‌محیطی و حقوق بشر را بررسی می‌کنند.
تاریخ امریکااین دوره به ابعاد کلیدی تحولات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی ایالات متحده امریکا، از دوران پیش از ورود اروپاییان تا امروز می‌پردازد.
تاریخ جهان تا پایان قرن پانزدهماین دوره به کاوش در تاریخ جوامع و تمدن‌های مختلف جهان از دوران باستان تا حدود سال 1500 میلادی می‌پردازد.
کانادا: تاریخ، هویت و فرهنگدر این درس، تاریخ کانادا با تمرکز بر تکامل هویت و فرهنگ ملی و همچنین هویت و فرهنگ گروه‌های مختلف تشکیل دهنده کانادا، مورد بررسی قرار می‌گیرد.
تاریخ جهان از قرن پانزدهم تا کنونتحولات و رویدادهای مهم تاریخ جهان، از حدود 1450 میلادی تا کنون، در این درس بررسی می‌شود.

فناوری کامپیوتر

درسشرح درس
مقدمه ای بر مطالعات کامپیوتراین دوره دانش آموزان را با برنامه‌نویسی کامپیوتر آشنا می‌کند.
مقدمه ای بر علوم کامپیوتردر این درس، دانش آموزان با استفاده از ابزار‌های برنامه‌نویسی صنعتی و به‌کارگیری الگوی چرخه حیات توسعه نرم‌افزار، به طراحی مستقل و گروهی نرم‌افزار خواهند پرداخت.
درس تخصصی مطالعات کامپیوتراین درس به دانش آموزان کمک می‌کند تا دانش و مهارت خود را در زمینه علم کامپیوتر ارتقا بخشند.

انگلیسی

درسشرح درس
انگلیسی پایه نهم و دهماین دوره برای تقویت مهارت‌های ارتباطی شفاهی، خواندن، نوشتن و سواد رسانه‌ای دانش‌اموزان طراحی شده است. دانش آموزان متون ادبی از دوره‌های معاصر و تاریخی را تحلیل می‌کنند.
انگلیسی پایه یازدهم و دوازدهمتقویت سواد، مهارت‌های ارتباطی، تفکر نقادانه و خلاقانه از خصوصیات این دوره است. دانش‌اموزان متون ادبی چالش برانگیز را از دوره‌ها، فرهنگ‌ها و کشورهای متفاوت تحلیل می‌کنند.
هنر نویسندگیاین دوره بر دانش و مهارت مرتبط با نویسندگی تاکید دارد. دانش آموزان الگوهای نگارش موثر را تحلیل و فنون لازم برای قالب‌های تخصصی نوشتاری را شناسایی کرده و به کار می‌گیرند.

ریاضیات

درسشرح درس
ریاضی پایه نهم و دهماین دوره امکان کاوش، استفاده از فناوری و استدلال انتزاعی، درک مفاهیم ریاضی مرتبط با هندسی تحلیلی را به دانش آموزان می‌دهد.
مبانی ریاضیات دانشگاهی پایه یازدهماین درس درک دانش آموزان از ریاضی به عنوان ابزاری برای حل مسائل در دنیای واقعی را تقویت می‌کند.
توابعاین دوره با بسط دادن دانش در مورد روابط خطی و درجه دو، مفهوم توابع در ریاضی را معرفی می‌کند.
توابع پیشرفتهاین درس به بررسی ویژگی‌های توابع چند جمله‌ای، گویا، لگاریتمی و مثلثاتی می‌پردازد.
حسابان و بردارهادانش آموزان در این دوره به حل مسائلی شامل نمایش‌های هندسی و جبری بردارها و نمایش خطوط و صفحات در فضای 3 بعدی خواهند پرداخت.
مدیریت داده‌هادر این درس دانش آموزان روش‌های سازمان‌دهی و تحلیل حجم بالای اطلاعات را به کار خواهند بست.

علوم اجتماعی و علوم انسانی

درسشرح درس
مقدمه ای بر انسان شناسی، روانشناسی و جامعه شناسیاین دوره فرصت هایی را برای دانشجویان فراهم می کند تا در مورد نظریه ها، سؤالات و مسائل مربوط به انسان شناسی، روانشناسی و جامعه شناسی به طور انتقادی فکر کنند. 
چالش و تغییر در جامعهاین دوره بر استفاده از نظریه‌ها، دیدگاه‌ها و روش‌شناسی علوم اجتماعی برای بررسی و توضیح تغییرات در دانش، نگرش، باورها، رفتار و تأثیر آنها بر جامعه تمرکز دارد.
فلسفه: سؤالات بزرگاین دوره دانشآموزان را به کاوش در سؤالات بزرگ فلسفه را تشویق می‌کند.
فلسفه: پرسش ها و نظریه‌هااین دوره درک درستی از ماهیت فلسفه و مهارت‌های استدلال فلسفی ارائه می‌دهد.

علوم پایه

درسشرح درس
علوم پایه نهم و دهماین دوره دانش آموزان را قادر می‌سازد تا درک خود را از مفاهیم اساسی در زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک و علوم زمین و فضا توسعه دهند.
زیست‌شناسی پایه یازدهم و دوازدهماین دوره‌ها درک دانش آموزان از فرآیندهایی که در سیستم های بیولوژیکی رخ می‌دهد، بیشتر می‌کند.
شیمی دوره یازدهم و دوازدهماین دوره دانش آموزان را قادر می‌سازد تا درک خود را از شیمی از طریق مطالعه خواص مواد و پیوندهای شیمیایی، همچنین مطالعه شیمی آلی، ساختار و خواص ماده، تغییرات انرژی و سرعت واکنش عمیق‌تر کنند.
فیزیک پایه یازدهم و داوزدهماین دوره درک دانش آموزان از مفاهیم اساسی فیزیک را توسعه می‌دهد. همچنین دانش‌آموزان به کاوش در مورد تبدیل‌ انرژی و نیروهایی که بر حرکت تأثیر می‌گذارند ادامه می‌دهند و میدان‌های الکتریکی، گرانشی، مغناطیسی و تابش الکترومغناطیسی را بررسی خواهند کرد.
UIS